تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
وام|خبر مهم برای متقاضیان وام| وام فوری برای این افراد

خبر مهم برای متقاضیان وام| وام فوری برای این افراد

بر اساس بخشنامه های داخلی برخی بانکها فرایند پرداخت وام ۱۵۰میلیون تومانی به کارکنان خود را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۴۰۳۵۱

خبر مهم برای متقاضیان وام| وام فوری برای این افراد

وام فوری برای مردم بسیار مهم است. وام فوری به بعضی بانک ها تعلق می گیرد. وام فوری برای افراد مختلف است.وام فوری با ضامن و بدون ضامن است. در ادامه به بررسی وام فوری می پردازیم.

موضوع تسهیلات اعطایی به کارکنان شاغل آنهم با ارقامی مثل ۱۵۰میلیون تومان، با ضمانت یکی از همکاران متقاضی و سود سالیانه۱۸درصد خبر ساز شده است.


بر این اساس در بخشنامه اواخر اسفند ماه یکی از بانکهای دولتی آمده است، به منظور رفع نیازها و دغدغه های اصلی و ایجاد انگیزه در راستای پیشبرد اهداف بانک به موجب بند یک مصوبه شصت و نهمین جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ هیأت عامل محترم بانک با پرداخت تسهیلات موافقت به عمل آمد.

تسهیلات مرابحه کارکنان شاغل:

۱ - تسهیلات مرابحه به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با نرخ ۱۸ % و با بازپرداخت ۱۲ دوره ۳۰ ماهه ( حداکثر تا سن ۷۰ سالگی همکار ) به روش پلکانی و در قالب عقد مرابحه قابل پرداخت می باشد.

۲- معادل ۲ % مبلغ واریزی برای هر نفر از متقاضیان کسر و به حساب صندوق تامین آتیه منظور تا اقساط تسهیلات اعطایی در زمان فوت به صورت کامل مشمول پرداخت از محل صندوق فوق الذکر گردد.

۳- قرارداد با امضای گیرنده تسهیلات و یک نفر ضامن همکار می باشد.

۴- واریز تسهیلات مذکوراز طریق رایانه مرکزی - شرکت داده ورزی سداد به صورت متمرکز بوده لذا واحدها مجاز به واریز دستی تسهیلات نخواهند بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز